Merhaba arkadaşlar bebeğim 6 aylık ara ara ayak parmaklarında kızarıklık olup geçerdi ama atak baş parmağında geçmeyen bir kızarıklık farkettim ve batık olduğunu gördüm doktora gittik bir tane merhem ve çinko içeren şurup verdi kullanıyoruz ilaçları hafif iltihaplanma olmuştu o geçti ama şimdi tekrar kızarmaya başladığını farkettim böyle bi durumla karşılaşan öneri verebilecek birileri var mı acaba
Şimdiden teşekkür ederim