Bzdemir Bebeğimin poposu kırmızı benek benek olmuş bi haftadır pişikti sırasıyla önce bepantol kullandık hiçbi işe yaramadı. Hametan, sudocrem, travazol kullandık bugün kanamaya başlamış 😞😞
2209 Bzdemir baya krem degistirmissiniz. Insallah uygununu bulursunuz ama sanirim bezidemi pişik yapiyor. Onuda kontrol edin bakalim.
cektigimedegdinilgeldi Bzdemir bez ne kullanıyorsunuz? Bir süre her kakadan sonra poposunu yıkayın güzelce…
Bzdemir 2209 prima kullanıyorduk onu da değiştirdik molfix aldık. Molfix oğlumda hiç pişik yapmamıştı diye molfix deneyelim dedik ama değişen bi şey olmadı 😞
Bzdemir cektigimedegdinilgeldi prima kullanıyorduk pişik olunca molfix aldık ama değişen bir şey olmadı maalesef 😞
2209 Bzdemir oslal mendilde sin çare düşünün. Cildi islak kalmamasina dikkat edin. ARada da habalandirin poposunu bakalım. İyilessin hemencik poncik insallah
Sarpmomy Bzdemir aquaphor diye bir krem var trendyolda cilt bakım kremi diye adlandirmişlar 350ml biraz fiyatli ürün ama yüzünü cizse sür pişik için zaten 10 numara Amerikadan aldirdim ben Türkiyede de var kendi yüzünüzde sivilce cıksa bile sürün 30dk da geçiyor
Neslihan-55 Bzdemir bebeğinizin bezini sık sık değiştirin çok cişli kalmasın yakar pişik artar ben doğduğundan beri uni baby ve Bepanthol dışında bişey kullanmadim pişik olmadı çok şükür altını alırken 1-2 dk havalandir popsu nemli veya ıslakken bezleme acilse işin peçete ile kurula ılık suyla yıka başka bilmiyorum çok geçmiş olsun Rabbim şafi ismiyle şifalar versin inşallah
Bzdemir Neslihan-55 sık değiştiriyorum aslında dediğin gibi kaynamış soğumuş suda pamuk ıslatıp pamuklarla siliyorum ıslak mendil bile kullanmıyorum anlamadım neden böyle oldu. Oğlumda pişik sorunu yaşamadım hiç. Bez mi yaptı böyle bilmiyorum 😞
kar_kristali Bzdemir iki çocuğum var ikisinide zeytinyağı sürerek büyüttüm. Eğer pişik ileri dereceyse yani artık kızıl ve küçük kanamalar olmuşsa her kakasını yaptığında mutlaka poposunu kalıp sabunla yıkayın. Bebek şampuanı da olur. Daha sonra iyice kurulayın. Bir tavada zeytinyağını yakıp soğutun ve her açmada sürün. Göreceksiniz çok çabuk geçecek. Geçmiş olsun🥰🌹
Bzdemir kar_kristali çok teşekkür ederim inşallah çabucakk geçer 😞 zaten 24 günlük yavrum emmeyle uğraşırken bir de bu çıktı 😞
Neslihan-55 Bzdemir bezde olabilir tabikii ben sleepy kullanıyorum babam yanlışlıkla can bebe almıştı boşa gitmesin diye 3 kere kullandım bacak araları popo falan kızarmaya başladı hemen bıraktım daha da olmadı çok şükür
MNMD Bzdemir bezini dğeiştirmeyi dene. Biz ne zaman primaya geçtik pişikten kurtulduk. Eksta olarak hakiki zeytin yağı sürebişirsin ince bir tabaha halinde hem rahatlatır hemde iyileştirir
kar_kristali Bzdemir 24 günlükse daha çok küçük. Kuzum benim kıyamam. Ne yap biliyomusun. Daha çok küçülmüş poposunu yıkayamazsın. Evde pamuk varsa ılık suyla ıslat. ıslak mendil yerine onu kullan. pamuk yoksada yumuşak bir Peçete olur yada yumuşak bir mendilide olabilir. Yıkamış gibi olursun. İyice kurula her seferinde. Ve yanmış soğumuş zeytinyağını sür.
kar_kristali Bzdemir emme konusunda hiç merak etme canım. Alışma süresindesiniz. Ama bırakma ve güçlü ol. Bol bol pirinç baklagil ve mercimekte süt yapıyor. Hı bide bol su içmeyi ihmal etme. Birde biliyomusun belki her anne bilmez onuda yazayım bebeğinin elini göğsüne koyduğunda sütün hemen kaynar. Yani dahada çoğalır. Rabbim in hikmeti işte🥰anne ile bebeğin bağı çok kuvvetli. Umarım tüm sıkıntıların gider🌹
Ozlemokanmert Bzdemir mantar olabılır mı fotoğraf atın bıde unı beybı bıde popolı ama mantarda kanama olur