QueenMommm aynısını yaşıyorum.Doktorumuz bu ddönemde çok normal oldugunu söyledi.Uyku gerilemesi diye bi gelişim özelliği var buda gelişiminin bir parçasıymış.Bu döenmde uykuya direnme,sık sık uyanma,huzursuz,ağlayan bi bebek olarak atlatıcak.1 ila 4 hafta sürüyomuş 😭 Bu dönemde sadece sakin ve sabırlı olmak gerekiyor.Bittikten sonra çok güzel uyuyan bi bebek olacakmış.En zoruda bu 4. Ay atağıymış inşallah kolay atlatırız