Ladyanne Merhaba kizlar yeni dogum yaptim ve happymomdan buraya geldim sekiz günlük bebegim surekli hıçkırıyor normalmi sizce pazartesi gunu doktorunuda sorucam ama sizlerdende bilgisi olan varsa bilgi verirmi yada bebegi benimki gibi olan varsa
sarmaliklahana Ladyanne Normal tabii 👍😄 bizim ki Allahım sürekli hık hık hık. Bizde dedik bu ne ya diye de normal. Hatta göğsünü aç o an göğüs kafesi Bayaa içeri çöküp kalkıyor 🤭
Ladyanne Wanderlust Ya oyle olsunda korktum bian surekli hickirip durunca tesekkurederim bilgi verdiğiniz için 🌸
Feyzosunannesi Ladyanne çok normal endişelenmeyin, hayırlı olsun bebeğiniz bu arada sağlıkla büyütün 🌸
agit Ladyanne hayırlı evlat olsun inşallah bizim nerdeyse 4 aylık olacak hala hıçkırır anne karnındayken de son aylarda hep hıçkırıyodu yeni dogdugu donemler her gun hıçkırırdı sonradan azalmaya başladı gayet normal eger hıçkırıgı uzun surerse emzirin gececektir 🤗
Ladyanne agit cok sagolun🌸 gazini vikartmiyorsun ondan oluyor dediler gazini cikariyorum hine oluyor boyle olunca bende endiselendim icimi rahatlatti yorumlariniz tesekkurederim rabim evladinizi size bagislasin❤️
Umay12 Ladyanne benim kızımda öyleydi şuan altı aylık hala arada tutar çok normal canım midesi büyüyor derler bizim oralarda 😅
hafsahatun Ladyanne bizim doktorumuz da gazı olan bebek hıçkırır demişti .yine en doğru bilgiyi kendi doktorunuz verir
Umay12 Ladyanne evet canım ama bend e bilmiyorum doğru mu. emzik ver ya da boş meme ver geçiriyor hemen. Ama dikkat et hıçkırırken dolu memeni verme emzirme geçmesini bekle tıkanma olasılığı yüksek doktor beni uyarmıştı o konuda