18 aylık olacağız ve ben memeden kesmeyi düşünüyorum çünkü ek gıda beni iyice yormaya başladı yumurta peynir yoğurt 1 yasinda kesti yemeyi kahvalti yapmıyor 2 lokma çok nadir yediği oluyor öğlen o şekilde Bir akşam yiyo güzel. Ek gıda yesin diye kesmeyi düşünüyorum eğer yanlış isem beni aydınlatın lütfen.