Aslii123 Bayanlar kızım akşam 8 yada 9 da uyuyor sabaha kadar ben kaldirmazsam kalkmıyor çiş yapmaya.buseferde sabah ciş yapınca nekadar sıkıştığını farkediyorum.siz nasıl kaldırıyorsunuz gece?
Bebegim_28 Aslii123 ben henüz o seviyeye gelmedim 🤭kızım 15 aylık ama yeğenim de gördüğüm gece 1 veya 2 gibi annesi kucağına alıyordu klozete oturtuyordu annecim çiş yapalım tekrar uyuruz falan diyordu🤷♀️çişini yapıp tekrar uyuyordu oda
Sarikuzumalp Aslii123 oğlum 2.5 yaşında sabaha kadar kaldırmasam kesinlikle kaçırıyor yatağa 😃 uyurken kaldırıyorum kucağıma alıp. Hem uyuyor hem yapıyor hadi çişş deyince yapıyor hemen. Ben 2 3 kere kaldırıyorum 🤦♀️
Zey66 Bende kızımı gece uyanirsam eğer uykusunda çise götürüyorum yapıp geri yatıyoruz nazende çok sıkısirsa kendi kalkiyo kalkamazda altına kaciriyo nadiren