zeyno4646 Sevgili anneler sezaryen yerim kaşınıyor dogum yapalı 2,5 sene oldu neden acaba normal mi 🌸
Bugsbunny1 zeyno4646 canım aynı şeyi bende bugün düşündüm .7,5 ay oldu bana tabi daha çok değil ama benimde kaşınıyor yaa ☺️
Deletedmom_21 zeyno4646 ayy benimde boyle tatlı tatli bi kaşınıyor ki arada oluyor allahtan bide sezeryan yerim hala kırmızı benim ne zaman gecerse artik
Mery103 Deletedmom_21 benimde kırmızı canım burda birisi yazmıştı öyle okudum hassas tenli olanlar da oluyormuş sanırım bi krem söylemişler onu kullanınca geçiyor diye bakalım alicam kremi denicem
Adababy zeyno4646 benimde kaşınıyor 13 ay oldu ama terleyince kaşınıyor. Yani kilolu değilim 55 kiloyum ufak bi göbeğim var oda dikiş yerinde katlandığı için terletip kaşındırıyor bence
Durulina17 Bende 2 buçuk ay önce sezeryan oldum kaşınma oluyor terleyince özellikle Annem beni sezeryan doğurmuş o bile diyor benimde kaşınıyor 😂