Oğlum 17 aylık şimdiye kadar anne sütü aldı ve ek gıda alıyor . Hiç inek sütü vermedim doktorda bana gerek yok yararlı degil zaten deyince hepten vazgeçtim vermeye. Ama kim sorsa vermiyorum deyince e nasıl Büyücek gelişecek diyorlar boyu kısa kalacak felan diyorlar . Kaynanam mesela her akşam balla süt ısıt ver boyu uzar gelişir diyor . Ama internette de okudum yararı yok diyor kafam çok karıştı ya hiç vermeden büyüten var mı? Şart mı illa içmesi