7 aylık bebeğim var afedersiniz 1 aydır bende aşırı gaz oluyo ne yesem hemen arkasına şişiyorum rezene fayda etmiyo artık kimyonda içemiyorum başka bi öneriniz varmı bebeğime geçiyo sürekli oda rahatsız oluyo 1 aydır uyuyamıyo yazık gaz yüzünden gaz damlası içiriyorum bebeğe fayda etmiyo şaştım kaldım bilgisi olan varsa yardım etsin lütfen