Kızlar iyi akşamlar telefonum artık tamamen bozuldu gitti bitti şimdi yeni telefon bakıyoruz ben iPhone istiyorum çok yüksekte değil gözüm se olsun iphone olsun istiyorum ama eşim ısrarla okadar az özellikleri olan telefona sırf iphone diye o parayı vermem diyor şuan iki seçenek arasında kaldım Samsung A52 ve A72 kullanan var mı bu telefonları ya da başka önerisi olan?