Oğlum 1.5 yaşında (20 aylık ) 4 üstte 2 altta toplam 6 dişi var çok az değil mi ya aylardır çıkmıyor da geç çıkan iyi olur diyorlar ama bakıyorum herkesin ağzı diş dolu dişi olmadığı için fazla katı da veremiyorum elma havuç gibi şeyleri bu yaş grubunda olup dişi az olan var mı sizce sorun olur mu daha önce dr a sordum her çocuk farklı olur ama d vitamini başlayalım kolay çıkarsın dedi 2 ay oldu başlayalı hala çıkmadı sizde durumlar ne ?