Zeynep5858 Geçmiş olsun enfeksiyon kapmış bebeginiz bizde ayni seyleri yasadik hemde doğum yapar yapmaz oldu böyle durumlarda hastaneye yatış veriyorlar telas etmeyin antibiyotik serum veriyorlar bizim crp degerimiz cok yüksekti 2 hafta hastanede kaldık malesef ☹