kanda bakılıp sarılık geçmiş denilip tekrar idrar tahlili istemesi sonuç çıkmadan yatırıcaz hastaneye denildi bi mikrop olduğu söylendi sonda ile alındı tekrar istenildi idrar tahlili ve yoğun bakıma yatırılıp antibiyotik başlayabiliriz denildi 1 hafta böyle bir durumla karşılaşan var mı sarılık için idrar verilir mi ?