Cantur Kizlar 3.5 aylık bir oğlum var. Misafir geldiğinde ya da biz bir yere gittiğimizde sürekli ağlıyor. Bu normal mi? Siz de böyle birşey oldu mu.
ofkelisirin Cantur ah ben çok çektim 3 ve 4. Aylarda çok ağlıyordu krize giriyordu eve kimse gelmesin istiyordu şu an 6 ya girdik biraz daha alıştı çok nadir yapar ağlaması uzun sürmez alışana kadar geçiyor hemen
simay_ksr Cantur Merhaba, normal size ve babasına alışık oldu için bide sürekli evdeyseniz böyle olması normaldir zaman zaman kalabalık ortamlara girince alışır geçer 🌸
AyseAlyamm Cantur çok normal canım anne , baba dışında pek tanıdığı olmaz . Zamanla birinci derece akrabalarına alışır daha sonra yabancılar çok daha cazip gelir büyüdükçe laf atar falan 😂