Kızlar merhaba doğuma 72 kilo ile girdim ve uzunca bir süre 69 kilo olarak devam ettim şimdi 64 kiloyum diyet düşünmüyorum çalıştığım için kahvaltı yapamadığım tek öğünle günü geçirdiğim oluyor şimdi 1 gün Leslie yapıp bir gün ara veriyorum ve Leslie yaptığım günler 20 dklik olanı yapıp 20 dk da bölgesel egzersizler yapıyorum sizce işe yarar mı siz ne şekilde yaptınız