Merve-250713 Sevgili anneler şimdi yaz geliyor malum. Oğlum 1 buçuk yaşında yaz için korunaklı güzel koruyan bir Güneş kremi istiyorum. Sizin tavsiyeniz varmı acaba hem bizde kullansak olurmu acaba. Tavsiyelerinizi bekliyorum ☺️
Deletedmom0099 Merve-250713 sebamed baby 50+ faktör kullandık geçen yaz 1 yaşındayken. bayağı büyük zaten eşim ben kızım sürekli kullanmamıza rağmen bitmedi ve çok memnun kaldım
MeltemGokmenAllak Merve-250713 ben geçen yıl kendim için sebamed kullandım hiç memnun kalmadım açıkcası o yüzden de zaten içeriğine güvendiğim bir marka mustela herşeyinden memnunum bundan da memnun kalacağıma eminim. Araştırmada yaptım en iyi mustela olarak gördüm.