Bence. Sağlığı yerindeyse kafana takma genetik olabilir benim kızım 17 aylık 9 kilo naptıysam olmadı iştahla bir bebek hiç bir zaman olmadı zaten çok şükür sağlığı yerinde diyorum insanlara kulak asma kilo sağlıklı anlamına gelmiyor 17 ayın sonunda anladım çünkü insanların dediğini takıp yemesi için bebeğimi zorladım kendimi harap ettim hiç bişey değişmedi varsın zayıf olsun yeterki sağlıklı olsun canım 😘