Umay12 Deletedmom_32 bende hemen oldum aldım yine nolur nolmaz diye ama geçmiyor dediler bana sonradan
Hfsrmznn Hfsrmznn Deletedmom_32 bir hafta bittikten sonra 4 ay olmadım adet falan şuan ilk defa oldum bakalım nolcak inşallah düzenli olur çünkü gusül falan çok sıkıntı oluyor kanamalarla yaa
Hfsrmznn Deletedmom_32 istihaze yani özür kanı olmuş oluyor canım 40 in bitince gusül alman gerekiyor kesin .. 40 sonu kanaması olabiliyor benim de 40 im bittigi gün başladı az az artarak adet kanaması gibi bir hafta sürdü
Umay12 Deletedmom_32 işte bana da öyle ama ben aldım ne olur ne olmaz diye de geçmiyor dediler kanama var ya sonuçta