Aryakuzu Benim kizim 3 aylik oldu ve hergün 9da yatar sabahin 5de bizi uyandirir bidahada 8 kadar yatmazdi iki üc gündür kendisi saat 10-11 gibi yatiyor ve sabah kalkmiyor buda bizim icin iyi oluyor yatiyoruz 😁 ama nekadar saglikli bilmiyorum erken yatmamalarini öneriyor doktorlar sizin bebisler kacta gece uykusuna yatiyor ??? Bundan sonra gecmi yatirsam diye düsünüyorum
AryamH Aryakuzu bizimde bir arya kuzumuz var 😂 8 bazen 9 u buluyor uyumasi sabah 5-5.30 gibi uyaniyor bizimki gec yatsada sabah maksimum 6 yi zor görüyoruz 😬
Oguzunannesii Aryakuzu bence erken yatmasi daha iyi aksamin sana kaliyor esinle vakit geçirebilirsin tv izleyebilirsin 😊
Mom090 Aryakuzu Nası ya kalkmıyor mu hiç gece benim kızımda 3 aylık maksimum 3 saat aralıksız uyuyor gece
Jelibon Aryakuzu benim oğlum 4 aylık. 12-1 gibi uyuyor gece, sabahta 11-12 gibi uyanıyor. Gece geç yatması kötü ama sabah için iyi oluyor, bende uyuyorum biraz onunla.
Larinaz 9 da uyumus olmasını öneriyorlar ama tabi her önerilen yapılamıyor.bnm kızım 9 gibi uyumus oluyor,3 gündür 7:30 da uyandıgı için öğle uykusundan 10 u buluyor,çok kasmıyorum yavas yavas öne cekicrm
Aryakuzu AryamH 😁 adaslar birbirine benzioo bizimki hep 6 da uyanior ama gec yattiginda 6 da emiyor geri uyuyor erken yatarsa 6 dan sonra ne yapsam yatmiyor
Oguzunannesii Oglum 3 aylikken 8 de yatmaya basladi 6 ayligiz hala ayni en gec 9da uyumus oluyor. Birkac kere gece geç saate kaldı ben de denemis oldum yine erkenden kalktı 7 7:30 şaşmıyor yanii🙄😴
Sodya Aryakuzu oglum 3 4 aylikken gece 12 1 falan uyurdu. Nasil öne csktiysem cektim 😂 6 bucuk ayligiz, 8 9 arasi uyuyo. Sabahlari da 7 de uyaniyo.tabi gece emmek icin bi kac kez kalkiyo.bazi gunlerde 4 te uyaniyo , beni deli ediyo
isabel Aryakuzu 8-8.30 arası uyur. Gün erken başladığı için 5te kendini uyandırıyor tekrar yatırıyorum. 6da başlıyor sabaha. Gece çok kez uyandığı oluyor.
Feyzaaasel 2.5 aylık kızım 11-12 gibi uyur gece 4 de emmeye kalkar sonra 7de kalkar emer geri uyur bazeen en geç 9da güne başlar bazende 8de 😊
Damlaaaaa Aryakuzu doğdu doğalı akşam 8 sabah 7 gece birkez mamaya kalkar tabi yenidoğan döneminde 2 yada 3 kez kalkıyodu 4 aydan sonra teke düşürdü
koncuy69 Aryakuzu Benim bebegim akşamları uyuyor.Sekiz gibi uyuyor,on gibi uyanır 12 gibi tekrar yatar.Dört veya beş gibi tekrar uyanıyor emziriyorum 7de yine uyaniyo 😊Ama banyo yaparsa 5 saate kadar uyuyor 😊
Agg0207 Aryakuzu 2 bucuk aylıktan beri 8 ve 9 bucuk arasında herhangi bi zamanda uyumuş olur kızım şuan nerdeyse 7 aylık olucak
Mervee__mehmett__ Aryakuzu bnm kziimda 2 bucuk aylik ve 11 gbi bizimle uyuyor erken yatinca erken kalkıyor gec yatinca sabah gec kalkıyor tam 9 gbi artk ayakta oluyoruz gecede 3 defa felan uyanıyor geenelde sabah namazindan sonra biraz huzurusz gbi oluyor
acemiannee8 Aryakuzu oğlum gece 11 11.30 gibi uyur sabah 6 veya 7'de süt içer bidaha 10 11 gibi uyanır
IrmakDuygu Aryakuzu yemek yendi , banyo yapıldı şimdik uyudu misler gibi 😌 20:30 21:00 arası uyuyor meleğim