Ekici35 Benim çocuğum 18 aylık ve daha 1 aydır anne diyor. Hatta anne demesi sürekli değil. İşten geldiğimde bak anne geldi diyor babannesi sevinerek anne deyip koşuşturuyor ve bitiyor. İsteklerini söylerken ağlarken vs asla anne demiyor. Canı isterse günde 1-2 defa ya da 2 günde 1 defa anne diyor okadar. Onuda öğrenmiş olduğu için söylüyor bana seslenmek amaçlı değil. Anne nerde diye sorulursa dönüp bakıp anne diyor ve gülüyor. Ciddi anlamda anne diye seslendiği falan yok yani:) Kreşte oyun saatlerine götürüyorum ve 20 aylık olup hala anne demeyen akranları var. Kardeşimin kızı 2,5 yaşında anne dedi ve anne diyene kadar nene diyordu annesine. Her çocuğun gelişimi farklı. Göz teması varsa, ismine dönüp bakıyorsa, güldürdüğünüzde gülüyorsa ve hoşuna giden her şeye gülerek ya da hoşlanmadığı her şeye ağlayarak tepki veriyorsa şüphelenecek ya da üzülecek hiç bir şey yok. Ahhh Biz anneler 😒 her şeyi hemen yapsın istiyoruz.