Mrvmrvmrv yatak altına eğim yapiyorduk ama reflü Yatağı aldık. Tabi çok engellemiyor ama düz şekilde yatmasindan iyi oldu bir yerde.
yaprak_34 evet fazla emme durumu da var. Savaştan çıkmış gibi öyle bir emiyor ki kendisi :D işte ses kısıklığı, boğaz tahrişi deyince doktor, insan panik oluyor biraz. Ilacı da yarım yamalak kullandım zaten
A_A_Annesi21 yani bazen sadece ağzındaki tuttuklarını çıkarıyor gibi hafif oluyor, bugün sabah mesela midesindekini ful çıkardı yani. Gazi var diye yüzüstü yaptirmistim ama ondan sonra kustu, o da etkili olmuş olabilir ama dik tuttuğum zamanlar da da kusabiliyor. Mama verdiğimde pek kusma olmuyo mesela, anne sütünde daha çok
hellomom bu aralar biraz çikolatayi fazla kaçırdım ondan mı oluyor emin değilim bu besin takibini pek yapamıyorum neden kaynaklandığı konusunda fikrim yok ama takip etmeyi denicem