Oğlum 6 aylık oldu ama kucakta hiç durmuyo bu zamana kadar hep yerde alıştı çok erken emekledi zaten eskiden de hep beni dışarı çevir etrafa bakayım modundaydı şimdi hiç kucak istemiyo kucağına alıyorum sarılmaya çalışıyorum beni itiyo öbür tarafa dönüp etrafa bakmak istiyo sizce normal mi