Kızlar bebegim yaklaşık 1 bucuk haftadır gözlerini ovuşturuyordu. Uyurken bile.. Doktora gittik bugun alerji olabilir dedi güneş bu aralar olduğu için ondan düşünüyorum güneşe bakamıyor göz damlası verdi. Birde astitmat hafif baslangıcı var dedi.. lütfen göz muayenesi yaptırın bebeklerinize cok üzüldüm inşallah bisi çıkmaz astitmat için 6 ay sonra tekrar gidicez ilerledimi felan diye. Alerji icinde göz damlası verdi 2 hafta takip edip geçmezse doktora bilgi vereceğiz.