Herkese merhaba 19 aylik bebegim çıldırmış gibi öfkeli… bir inatlaşma , dışarı çıkınca el tutmama , kucağa gelmeme , kendini geri atma gibi değişik bir hallere büründü. Ne yapacağımı bilemez oldum:( dışarı çıkmaya korkar oldum . Sanki cocugumuzu zorla kaçırıyormusz gibi görünüyoruz o kadar kendini savuruyor ki lütfen ne yapmalıyım fikir verin