Valla somdiden alistirin. Ben yatir kaldir yapiyorum, ama sakinlestirme isini oturaeak yaptirmiyordu bana, bende hep dolasarak yapiyirdum ve alisti hic bir sekilde oturamiyirum😔birde ustune son 3 gundur meme istemesi tuttu. Mumkunu yok meme vermeden sakinlemiyir. Bugun doktorumuz aglasada oturarak sakinlestireceksin yok yine dutmuyirsa yatagina birak dedi. Yani aglatmadan uyku tabiiki isteriz ama biyerden sonrada olmuyorsa kontrollu aglatmayi deneyecegiz. Cunku gun gectikce yeni talepler eklenio ve zorlasiyor. Biz 5 aylik olduk hala kucakta uyuyor😒yatir kaldira devam.