Demetakk İyi akşamlar arkadaşlar,bebeğim 9 aylık ve son bir kaç gündür kendini sıkıp sürekli bağırıyor,uyku arasında uyanınca bile sürekli bağırıyor,başına gelen varmı
JaneEyre Demetakk gazi olabilir boyle durumu ara sira bizde yasadik gazi oluyordu kaldirip omuzumda gazini cikartip tekrar uyumasi icin yatagina birakiyodum ben
EftelyaUmut Demetakk ağrısı falan mı var ki ? Oğlumda 9 aylık bizimki bağırarak şarkı söylüyor sesini değiştirtiyor falan ama geceleri ağlarken bağırarak ağlıyor sanki sesini duyurmak ister gibi
Atabsra Demetakk canım biz dr 9+9 uz aynı şekilde bağırıyor yürütmeye çalışırken mutluluktan yapıyodur sevincine yada sesini tanıyor
Demetakk JaneEyre 6 ay gaz sancısı çektik :/ sürekli ağlardı ama bu sefer neden bağırıyor ağlamıyorda ama sinirli kendini sıkıyor sürekli bağırıyor anlamadım ya :/
Demetakk EftelyaUmut keyfi bağırdığı çığlıktaydınız oluyordu ama sürekli her istediği şeyi bağırarak anlatmaya başladı :/
Demetakk deniz-95 çığlık atmasını falan öyle düşünüyorduk ama sürekli bağırmaya başladı :/ sinirli şekilde bağırıyor :/
Demetakk Atabsra Mutluyken çığlık atıyorda ya yemek verşyorum kızıyor bağırıyor bişey isteyeninde bağırarak anlatıyor sanki 😀sabahtan beri kuşağım helak oldu,ağlaması da sinir bozucu olur Ama sürekli bağırıp yumruk sıkması da sinir bozucu😀
Kubra4745 Demetakk 11. Ayımıza girdik aynı benim oğlum da bağırıyor bu bağırması çok yorucu oluyor sinir bozucu yazık sesi kısıldı git gide neden acaba bende merak ediyorum