busraaldemir1485 benim doktorum yenidogan profesörü, bebeğim de kolik değildi. Her şekilde uyuyor doktorum der ki: beşiğinde sallayarak sakinleştir, ayakta salla elinde oyuncakla oynayarak uyusun kucağında ninni ile uyut ve emzirerek uyut. Her gün bir şekilde uyutuyorum değişiyor yani. Öyle ayakta sallanmaya da alısmadı çeşitlilik iyidir her koşulda uyumayı öğretir. Arabada , misafir de , otelde, vs :)