motheroftwochildren Kızlar 6 ay bir haftalik bebeğim dis çıkarıyor çok acı çekiyor hic durmuyor uyumuyor nasıl rahatlatabilirim fikir verirmisiniz bana sizler naptiniz tedagil ve jel kullanıyorum. Baska iyi gelen bişey varmi cok cani yanıyor 😢
Deletedmom0099 motheroftwochildren osanit top derim sadece. 12 dişi var onu kullandığımdan beri azı dişleri bile rahat çıktı
Miraaa123 motheroftwochildren 1 hafta önce bende yaşadım çok zordu ateşli geçti Allah kolaylık versin onu öyle gördükçe ben çok üzüldüm dişlik buzdolabına koydum verime biraz soguk temas etmesi için yoğurt yedirdim hafif soguk 1 kaç kaşık iyi geldi biraz rahatladı ama sonra yine başlıyor maalesef
motheroftwochildren Miraaa123 sizede çok geçmiş olsun valla tükendim iki günde ne yapacağımı şaşırdım hayırlısıyla bi atlatalim su günleri rahatlasin bebişler baska bisey istemem.
Miraaa123 motheroftwochildren amin canım insallah bende öyle oldum calpol verdim o sayede biraz durdu hastane götürdüm
Hyena0801 Eline soğuk şeyler ver havuç filan dolaba koy rahatlatır doktorumuz karanfil ve zeytinyağı önermişti bize 15 aylık şuan en arka azılar kaldı ben ağrısı çok olursa calpolde veriyordum
motheroftwochildren Hyena0801 bende calpol veriyorum yoksa hiç rahat etmiyor. Karanfili duymuştum ama nasil yapıyorsunuz az bisey ezip zeytinyağı koyup dolaba mi koyuyorsunuz yanlış yapmiyim.
Hyena0801 motheroftwochildren evet karanfili bira ezip Zeytinyağında bekletiyorsunuz sonra diş etlerine elinizle sürüyorsunuz