yookkdahaneler Kızlar pcosluyum ilk gebeliğim tedavi ile oldu , şimdi doktor 2. Olmayabilir dedi ? Sizler de durum ne bebek olunca ilaç kullanmaya devam ettiniz mi sendromlarını azaltmak için ? Nasıl bir yol izliyor nelere dikkat ediyorsunuz ?
Deletedmom0099 yookkdahaneler aşılamayla hamile kaldım. doğumdan sonra düzenliydi adetlerim ama 11. aydan sonra ne olduysa ya sürekli ara kanama oluyor yada döngüm uzuyor. doktor hap verdi ama içmeyi unutuyorum sürekli kullanamadım bir türlü çocuk düşünmediğim için bir şey diyemiyorum 😬
Mimozacicegim yookkdahaneler Benim ilk evlendiğimde çocuğun olmaz demişti doktor üstelik şekil çizerek anlattı. Çok mücadele etmen gerek demişti çok ağlamıştım. Ama çok şükür ilk denemede tuttu. 2. Çocuğumu da aratmadan verdi Rabbim hamdolsun
Birceninannesi yookkdahaneler ben de pcosluyum. Hamile kalmadan önce bana da tedavi gerekebilir demişlerdi ama hemen hamile kalmıştım çok şükür. Döngülerim fena değil şu an ilaç kullanmıyorum kızım 17 aylık olmak üzere emziriyorum, emzirme dönemi bittikten sonra doğum kontrol hapına devam etmeyi düşünüyorum. Bence en önemli konular kilo kontrolü ve sigara. Zayıf olduğum ve sigara kullanmadığım için tipik pcoslulara göre semptomlarım daha az. 2.çocuk düşünmüyorum bu arada😬
Nscaslan34 yookkdahaneler ilk bebeğim tedavi ile 2.ci korunmaya rağmen tesadüf oldu 😁 bnde pko var esimde sorunlu ilk tedavi baya etkili oldu demek
yookkdahaneler Deletedmom0099 hakkında hayırlısı ne ise o olsun canım ❣️ İlacın ismini hatırlıyor musun
Cgdmltr93 Deletedmom0099 sizinle o kadar çok ortak yönümüz var ki 🤗 oturduğumuz yer, çocuklarımızın ve kendimizin yaşı. Üstelik şimdi de pcos çıktı 🤗😂
yookkdahaneler Birceninannesi Allah bağışlasın canım 🖤 sendromları fazlasıyla yaşıyorum kilo verememe (57) tüylenme ses kalınlığı ve sivilce . Sigara kullanıyorum . Hangi ilacı kullanmayı düşünüyorsun ?
Deletedmom0099 yookkdahaneler yazz verdi canım ben evlenmeden önce düzensizlik için diane 35 kullanmıstım memnundum ondan
yookkdahaneler Deletedmom0099 peki bu ilaçlar ne için canım ? Ben gebe kalmaya çalışırken glifor vermişti , şimdi gebelik için uğraşmayacağım hangi ilacı verecek acaba .
Birceninannesi yookkdahaneler amin bütün bebekleri🙏🏻 Ben hep yasmin kullandım hiç yan etki yapmadı bende. Sigarayı bi an önce bırakın bırakabiliyosanız o çok etkiliyo😕 kilonuz iyi aslında. İnsülin direnci geliştiği için ona göre diyet uygulamak lazım. Önce onlara bi baktırın bence.
Deletedmom0099 yookkdahaneler etkilerini azaltmak ve döngüyü düzenlemek icin canım kullandığım sürede gerçekten günü gününe olurdum
Jellyboo yookkdahaneler banada doktorum doğumdan sonra pco olduğunu söylemişti. Oğlumada hemen hamile kalamadım amma zaten başka çocuk düşünmüyoruz.
Deletedmom0099 Cgdmltr93 aaa nasıl yaaani? ben sizi hatırlayamıyorum konuşmuş muyduk? burayı meşgul etmeyeyim özelden yazayım size
Saitkereminannesi yookkdahaneler Tedavi + soğan kürü gibi bitkisel şeyler ile oğlum oldu şimdi korunmuyorum en son devlette doktor kist yok dedi ama bilemiyorum kendi doktorum 250 TL idi şimdi daha da artmıştır diye gitmiyorum .
Cgdmltr93 yookkdahaneler ağır derece pcostum. Erkek gibiydim düşün. Kilo verdim ve soğan kürü yaptım. Soğan kürü çok etkili. Evlendim 1 ay sonra hamile oldugumu öğrendim. Ailem çok şaşırmıştı.