Kızlar başıma şöyle birşey geldi. Yarın kandil olduğu için abdestimi alayım dedim ne olur ne olmaz tazeliyeyim dedim. Duştayken Bi baktım elimde nokta kadar 2 tane mürekkep lekesi var. Çok lifledim çok uğraştım ama çıkmadı. Yani o kadar uğraştım ki şuan o iki parmağım acıyor deri kavlamış. İçimde ukte kaldı acaba abdestin kabul oldu mu? Bir bilgisi olan varsa benimle paylaşabilirim?