Kizlar ben normalde çok düzenli adet olurum geçen ay adetimin 5. Günü 3 aylık korunma ignesi vuruldum ve bu ay adet olmadim 2 gün geçti hala tık yok benim gibi olan var mı lütfen çok korkuyorum . Bu arada eşim de dikkat ediyor afedersiniz dışarı çıkarıyor kusura bakmayın bunu söylediğim için