Minipekka bende ilk duyduğumda çok tuhaf gelmişti ama eşimin en yakın arkadaşı gece kartalı. Arkasında yazıyı görünce anlamıştım:) yani bekçi diyince daha bi basit geliyor kulağa. Ama bildiğin polis gibiler o yüzden gece kartalları daha hoş bir isim olmuş bencede:)