Canım benim burnunu aç izotonik suyla belki güzel nefes alamadığı için gaz yutmuş olabilir veya o yüzden rahat ememiyor olabilir, spor yaptir gazını çıkartmaya çalış, eğer ki tüm ihtiyaçlarını giderdiysen.ve hala huysuzsa çığlık çığlığa ağlıyorsa benim kızım öyle yapmıştı
Nazar ve haset duasi yazdim YouTube a 6 dakikalık olani dinlet kuzum anında susacak💖😇🤗ve rahatça emecek kucağindayken emzirecek olduğunda dinlet hem emer hemde sakinleşir veya uyur 💖💖mutlaka dinlet ve buraya yaz sonucunu 😇