Sumeyye44 sistemde görünen bir durum mu acaba,ilerde bir sorun yaşarsaniz bu sefer neden baştan belirtmediniz derlerse zor durumda kalmaz mısınız,raporu olmasa evet söylemeyin gelisimi geri,iletisimi eksik deyin derdim ama raporu var ise saklamak ne kadar dogru olur ki bilemedim.Allah yardimciniz olsun bu arada umarim hemen atlatirsiniz bu süreci