Aneslina ahhh inan keşke mümkün olsa da yeni anne olmuş kadınlara internetten hastalık araştırmak yasak olsa🙄 ben de internetten bakardım, sonra da günleri geceleri kendime zehir ederdim. İnsan anneliğin ilk zamanları devamlı bir evladıma bir şey olursa endişesi taşıyor, bu yüzden de ne olsa hemen en kötüsüne yoruyor. Hiç üzülme sen💕 üşüdüğü için morarır büyük ihtimalle, yine gidince doktora bir danışırsın.