deniz-95 ben çiko kullanıyorum (yazılışı nasıl bilmiyorum 😄) arada emerken plastik kısmı içine giriyor ağızından çekip düzelmesini bekliyorum. Ama genel olarak iyi. çok hızlı akışı yok normal meme emerken yaptığı kuvvetin yarısını uygulamak zorunda çekerken. Ben hem emzirip hem sağıp veriyorum. Ben dokuz ay önce ikili setini 150 aldım şuan ne kadar hiç bilgim yok