duygugonc İyi akşamlar güzel anneler bebeğimin genital bölgesinde mantar oluştu doktora götürdüm krem yazdı geçirmedi ne yapabilirim başka güzel anneler başına gelen var mı?
pamukseker_ duygugonc travozol krem var süper ben kendim için bile kullanmıştım kaşıntıyı da hafifletiyor ve geçiriyor 🥰
Deletedmom5284 Nemli bırakmayın, ıslak mendilden sonra kuru bir bez ile kurulayın, sık sık değiştirin bezini