Esraelzan Bebeğim 17 günlük 16 gün oluyor sma mama yi alalı üstünde 3 hafta kullanılabilir diyor daha uzun kullanan var mi bir de 17 günlük bebeğe kaç cc mama verilir mama verme su ısıtma aşamasını nasıl yapıyorsunuz termusta mi şaklıyorsunuz
Hicranpoyrazz Esraelzan bende sma kullanıyorum ama eski sma gold larda 4 hafta diyodu oyüzden optipro olanda öyledir sanıyodum üstüne bidah dikkatli bakim en iyisi canım kaynamış suyu cam kavanoza koyuyorum bidahaki mamasına o ılıyo zaten bide çok aciliyetim varsa veya misafirlikte biand ayapmam gerektiysw kaynar suyla yapıp çeşmenin altında ılıtmaya çalışıyorum
gozdem Esraelzan canım iyi suyu kaynatıp cam şişeye koyuyorm ağzınıdq cam kapakla çay tabağyla kapatıyorm kullanıyorm ordan
gzdsahin Esraelzan sürekli kaynamış su bulunduruyorum ve termos kullanıyorum su ıcın. 3 yada 4 hafta da bitmesi gerekiyor canım mamanın. Bebeğin tamamen mamayla mı besleniyor ona göre arkada yazan ölçüye göre ver
EzgiDuru Esraelzan oncelikle mamanin arkasinda yazani benegim hic icmedi deneme yanilmayla buldum ve ilk etapta cok mama doktum sonra artik tahmini bir sekilde ml belirlemeye basladim o sizin bebeğinize bagli. Ve tavsiyem saatli verin mama cope gidiyor yoksa. Ayrica 3 hafta doldugu gibj cope . Ben tarih yaziyorum ustune anlamak icin
Dorukmustafa Esraelzan ben de sizin gibi hem mama hem anne sütü veriyorum . Sma mama kullanıyoruz. 3 saatte bir 30 cc yapıyordum 16 günlükken. şimdi 60 cc veriyorum ama acıkana kadar yetiyor. 1 aylık oğlum.