Nur_han11 canım ben emzirme danışmanı ile görüşmüştüm, eğer ki 1 damla bile süt varsa arkası gelir demişti. En önemlisi bebeğini memeye döndürmen, eğer bebeğin emerse sen de iyi beslenir bol sıvı tüketirsen eminim ki sütün yeniden inecektir. Hiç doğum yapmamış kadınlar dahi emzirebiliyor sütü geliyor bunu unutma. Süt tamamen manevi bir mucize, bebeğine bol bol sarıl üstünüzü soyun puf puf bir battaniye altında bolca temas 💕 ahh içimden çok dua ettim sana inşallah başaracaksın. Ben çok istedim ama nasip olmadı, içimin yarasıdır hala, bebeğim 13aylık ama bunu atlatamıyorum. Emzirme denildi mi burnumun direği sızlıyor hala.