Gece gündüz demeden çalışıyorum, eve 6 da geliyorum bebeğim diş çıkarıyor Kayınvalidem bebeğime baktığı icin bizde kalıyor yetmiyor benden habersiz babasını annesini çağırıyor onlarda kalıyor. Eşim sürekli dışarda, veya evde telefonla… bugün işyerinde eğitim vardı, annesine haber vermiştim geç gelicem diye, eve gelince beni göremedi diye etmediği küfür kalmamış bana mesajda. Bebeğimi gece 3-4 defa emzirmeye uyanıyorum , bazen 2 saatlik uykuyla işe gidiyorum. Ama kıymetim bilinmiyor. Bebeğimi tek başına duş aldırıyorum, ağlayınca tek başıma susturuyorum, bebegım kucagımdayken mamasını hazırlamaya çalışıyorum kimse yardım etmiyor. Benim mesaim bitti diyor Kayınvalidem. Ağlayarak geçiyor her günüm biri bana nerde hata yaptığımı söylesin.. bugün eğitime kaldım diye surat yaptı Kayınvalidem eve gelince , cok uzun sürdü eğitimin dedi öyle istemeyerek bakıyor ki çok mutsuzum :(