Kumru_ Kızlar benim sık sık içim üşüyor tirtir titriyorum. Ama saatlerce geçmiyor. Yorganlara sarılsam da sobaya yapişsam da geçmiyor. Bunun için hangi bölüme gitmeliyim? Ne doktoru anlar bundan. Böyle devam ederse çocuklarıma bile bakamicam😞
elif_avc19 Kumru_ geçmiş olsun öncelikle bir dahiliye dr gidip kan tahlili yaptırıp değerlerinize baktırabilirsiniz
Mimozacicegim Kumru_ Bu bende sık sık olur özellikle adet dönemine yaklaştığım hafta acayip içim titriyor böyle bildiğin iç üşür mü öyle üşüyor. Adet olunca geçiyor. Kan değerlerim iyi olmasına rağmen öyle oluyor üstelik.
elif_avc19 Kumru_ bana doğumdan sonrada hamilelikte kullandığım ilaçlarıma devam etmem söylenmişti 3 ay sonunda tahlil vermem istenmişti tabi ben ihmal ettim ama bende demir eksikliği var hamilelikte bile tedavi görmüştüm sizinde tahlil verdiğinizde bi eksiklik varsa çıkar
Zepzeynep Merhaba bende doğumdan sonra iki üç sefer yaşadım bu durumu. Sebebi idrar yolu enfeksiyonuydu
Uykusuzhergeceeee Kumru_ doğumdan sonra ben de öyle olmuştum. Niye acaba 🤨 üşümeyen ben titriyorum ev sıcacık halbuki.