Anneler selam
bebeğim 20 günlük sütüm yetmediği için meme + mama şeklinde gidiyoruz haftalık kontrolde mamaya rağmen kilo kaybetmişti mama ölçeğini yükselttik ama bebeğimi emziriyorum sonra mama veriyorum mamayı yerken ağlıyor neden olabilir sebebini anlayamıyorum