Bebegim 15 günlükten beri aptamil mama kullanıyoruz şuan 5 aylığız Demir ilacına başladık boynunda sivilce tarzı bişiler çıktı Demir ilacı yapabilirmiş hemşiremiz söledi bende bıraktım haliyle. Ama sivilceler geçmedi sizlerinde başına gelen varmı devamlı sudokrem veya pudra döküyorum boynuna