GamzeNehir Kızlar bebeğim 5.5 aylık kaşık maması vermeyi düşünüyorum Bu aylarda bebeğine veren varmı yada ilk ek gida olarak ne verdiniz bebişlerinize 🍊🍌🍍🥝🥚🍵
Tubacnr0 GamzeNehir üç gün kuralı ile havuç bal kabak patatesten başlayın bence çünkü kaşık mama kabız yapabilir ben ilk bal kabagindan başladım hem bağırsakları güzel çalışır
Barlasb10 Hazır olan paketli gıdalarları kullanmayın formül mama değil çünkü onlar. Ek gıdaya yoğurtla başlayabilirsiniz 3 gün kuralı ile zaten doyurmak için vermeyeceksiniz alışması lazım ve en önemlisi alerji açısından değerlendirmek için 3 gün kuralı şart