Kızım 8 gün olmultu kakasını yapmadı. Bnde çocuk acile getirdim. Doktor kızdı neden bu kdr bekledin 3-4 günü geçince geleceksin. Röntgen çekti sertleşmiş kaka bağırsakta sonra lavman yaptı baya bi rahatladı . Ama lavmandan sonra 3 gün doldu gene hala tık yok. Bi damla verdi 1 çay kaşığıda zeytin yağ içir hergün dedi ama hala bi şey yok sizin başınıza held mi göyle bişey