5 buçuk aylığız ek gıda tadımlarına başladık ama perşembe gününden beri takip ediyorum ek gıda yada mamadan sonra değil emzirdikten sonra yanağında böyle şeyler çıkıyor sonra 1 saate kendiliğinden geçiyor ne acaba bu son zamanlarda farklı bir şey tüketmedim kullanmadım