Sedaekrem Oglum 4.bucuk aylık alerjı maması tuketıyor yogun Bır mama boyle ıcme aralıgı olan var mı kızlar
ebozbey Sedaekrem benimki de 4 buçuk aylık 2 bucuk saatte bir içiyoruz bizimkide reflü maması yoğun kıvamlı . Gece de 4 5 saatte anca acikiyor
Banaannede Sedaekrem benimki bu gün sabah 8de emdi. 16 00 da 60 cc mama içti. Üst0ne biraz emdi. Bi de az önce 90 cc içti. Ama tüm günü aç geçirdi nerdeyse :(
gizem_43 Sedaekrem bence çokta kötü değil benim kızım 150li içiyor 3bucuk saate ama 120 de 4saate az değil bence
Sedaekrem deniz-95 sevdirmem gerek kalmadı once kotuyu gordu sonra bu u gorunce hemen aldı yada sevdigı ıcın tuttu bunu hemen dıgerlerınde sıkıntılı sevmıyerek yedikleri olduydu bu guzel
deniz-95 Sedaekrem bidahakine onu deniyim bari burdan bikaç kişi daha onu önerdi. Aptamili asla almadı. Nestleyi zorla veriyorum. Evolviada koku var mı bunlar gibi
Sedaekrem deniz-95 yok canim ben kokladım tadında baktım yeniyor yanı dıgerlerını berbat Bı tanesinin bır damla sadece tadına baktım ıgrenc
Sedaekrem Banaannede neden oyle canm az ıcmıs niye ıstemuyor ben ıstenmedıgınde kasıkla veriyordum oyle ıcıyordu anaya eziyet edecek ya ☺️☺️☺️☺️ ama Allah var kuzumun cok Bı zoelugu yok bana
Banaannede Sedaekrem ben de anlamadım. O nasıl durdu gerçekten anlamadım ama ben duramadım öldüm öldüm dirildim… Kafayı yicektim. Hala kendime gelemedim korkunç bir gündü…
Sedaekrem Ayazcik kuzum similac öamayla alakalı gonder iye yorum yapmıs sın sanirim similacın alerjı maması toplatıkıyor haberın olsun