Bebeği korona olup zor geçiren var mı, neler yaptınız nasıl geçti.. oğlum 11 aylık 1 hafta oldu korona olalı dün öksürük başladı çok şiddetli öksürüyor doktora gittim bugün antibiyotik başladık doktor tavsiyesiyle nebulizatör cihazı aldık eve serum fizyolojik ile buhar veriyoruz.. çok yıpranmış haldeyim bu süreci geçiren anneler atlattınız mı ne kadar sürdü paylaşırsanız çok sevinirim