Defnem201919 Ya bebeğim sürekli ağlıyor kucakta geziyoruz sürekli her gören ay Allah yardım etsin bu nasıl bebek diyorlar artık kollarım tutmuyor emmek istemiyor mama icmiyor ne yapacağımı şaşırdım var mı önerisi olan
Mumoslu30 Defnem201919 Annesi atak haftasında olabilir belki burdan bir bak istersen https://hesapliyor.com/bebek-atak-haftasi-hesaplama/ cok zorlanirsan kanguru alabilrisin canım daha rahat edersin en azindan. Birde öyle diyen insanlari anlamiyorum kendi bebekleri hic ağlamamışmı acaba bebek bu bir aglayip bir gülüp büyüyecek ❤️❤️😍
Alpannesi11- Defnem201919 bizde öyleydik atak haftası muhtemelen uyku gerilemesi de bu aya denk geliyor. Uzun sürüyor olabildiğince bebeginizi rahatlatin
Kbrbisi28 Defnem201919 dis etlerine bak bakalim ya kabarmaya baslamis olabilir benim kizimda oyleydi 3 bucuk aylikken diş etleri kabardi beyazladi o yuzden uykular dahi bitti sonrasinda doktora sorarak calpol verin dedi ben uyku damlasi alalim mi dedim olabilir dediler ama 5 damla veriyoruz fazlasini veremiyoruz 1 gunde o sekilde aksamlari rahat uyuyor
Defnem201919 Mumoslu30 evet atak haftasındayız canım bende program var ordan takip ediyorum. Daha cok üzülüyorum yAni nasıl cocuk bebek dediğin karnı tok altı temizse ağlamaz diyip sinirimi daha çok bozuyorlar 😢
Defnem201919 Alpannesi11- 20 gün sanırım bu günlerde ne uyuyor ne dogru düzgün besleniyor sürekli sabır sabır cekiyorum ikinci bebeğim biliyorum hepsi gecicek ama inanılmaz yorgun hissediyorum 🥲
Mumoslu30 Defnem201919 Geçici bir durum annesi o haftalarda ne kadar sakin kalabilirsen ne kadar sevgi dolu yaklaşırsan gecince bebeginde sana ayni tepkiyle güzel zaman yaşatacak buna inan sabra ihtiyacın var sadece annesi ona sürekli saril öp kulagina onu sevdigini söyle bu gunlerin tekrar gelmeyecegini bil canım ❤️❤️
Alpannesi11- Defnem201919 huysuzluğu ataktan uyumamasi da uyku gerilemesi. Bende dibine kadar yaşadım. Beş aylık olunca geçti ama uyku problemimiz hem var
2cocukannesi__ Defnem201919 bizimde aynı 4.ay 3.gubluk az emiyor mama vermiyorum şuan ama kg verck diye korkuyorum ya dlircem 2 gündür
Edaazad Defnem201919 bu iste tamda benim bebegimin 4 aylik hali duruyo duruyo bazi aksamlar surekli agliyo asla susmuyo gazi oluyodu uyumuyodu istahi azalmisti baktim atak haftasi su cok rahatlatiyodu sırf uyusun diye spaya goturmustum ben aşırı rahatlatiyodu
Defnem201919 Edaazad aynı suan ya bizdr yatağa bıraktığımız an bağırıyor bende spa araştırayım rahatlaması icin kolumda can kalmadı uyuşuyor artık
Edaazad Benim bebegim zaten kucak bagimlisi o gunler kucaktan birakmayi gec sirtini yere cevirsen agliyodu bi sure sonra duzeldi simdi 5bucuk aylığız ama kucaga hevesi hic azalmiyo aksine artti 🥲uykusu daha duzensiz hale geldi
Defnem201919 Mumoslu30 elimden geldiğince aslında öyle davranmaya çalışıyorum ama çok yorgun hissediyorum kendimi tek basıma memleketen Uzak olunca çok zor 😞
Kbrbisi28 Defnem201919 bence surekli takip et diş uyarisi olabilir eger normalde huysuz bi cocuk degilse :)