ZeynepHande smeyyed Benim oğlumda 9kilo ben 4 numaradan sonra 5 numara aldım çok büyük değil rahat bacaklarını sıkmıyor.
sarmaliklahana smeyyed Kızım 9 + kılo hala 4 numara kullanıyoruz bacakları sıkmadıkca numara yükseltmiyorum 🙄 ama suan 4 numara 15 tane falan kaldı. Stogumda 5 numara var ona başlıcam. 4 numara kullansam 15 gün daha rahat olurdu gibi 🙄